Radio Row bij Army-Navy was het live-evenement waar we op hebben gewacht - Barrett Media

2021-12-14 18:23:31 By : Ms. Youfen Bao

Black Friday-verkoop VANDAAG voor 2022 BSM Summit-tickets

Craig Carton, Fred Toucher, Mike Felger spreken op de BSM-top van 2022

BSM Summit voegt Borrell, Crain, Cutler, Goldstein, Scott, Shapiro & Thomas toe

Waar zijn de sportradioprogrammeurs van morgen?

John Skipper spreekt op de BSM-top van 2022

5 doelpunten: Rob 'World Wide Wob' Perez

5 podcasts in 5 dagen: Real_Sports met Jack en Abe

5 podcasts in 5 dagen: vergrendeld op Jazz

5 podcasts in 5 dagen: meest waardevolle podcast

5 podcasts in 5 dagen: de GM Shuffle

5 podcasts in 5 dagen: Mystery Crate

Vijf die het snappen, vijf die het niet snappen

5 Wie snapt het, 5 wie niet

Vijf die het snappen, vijf die het niet snappen

Vijf die het snappen, vijf die het niet snappen

Vijf die het snappen, vijf die het niet snappen

Anatomie van een omroep: Brad Nessler

Anatomie van een analist: Brian Griese

Anatomie van een analist: Reggie Miller

Anatomie van een omroeper: Beth Mowins

Anatomie van een analist: Drew Brees

Terug naar de basis: onderwerpontwikkeling

De 20 beste originele sportpodcasts van Barrett Sports Media van 2020

Barrett Sports Media's top 20 mid-market sportradiostations van 2020

Barrett Sports Media's top 20 grootste marktsportradiostations van 2020

Barrett Sports Media's Top 20 Major Market Sports Radio Program Directors van 2020

Barrett Sports Media's Top 20 Mid Market Sports Radio-programmadirecteuren van 2020

Afluisteren: Felger & Mazz op 98.5 The Sports Hub

Afluisteren: The Power Trip op KFAN

Afluisteren: Jon Marks & Ike Reese

Afluisteren: Nine 2 Noon Met Kuhn

Ontmoet de marktmanagers - Tim McCarthy, 98.7 ESPN NY & ESPN LA 710

Ontmoet de marktmanagers: Brian Maloney, Capitol Broadcasting Raleigh

Maak kennis met de marktmanagers: Dan Bennett, Cumulus Dallas

Maak kennis met de marktmanagers: Ivy Savoy-Smith, Audacy Washington DC

Ontmoet de marktmanagers: Steven Griffin, Seven Bridges Jacksonville

Barrett Sports Media's Next Big Thing Draft

The Lazy Sports Radio Draft

BSM's 2019 Sports TV Draft: de 30 beste shows aller tijden

Welkom bij de Sport Radio Draft 2019

Welkom bij het ontwerp van sportradio 2017

De crisis beheren - Mike Thomas, Good Karma Brands/ESPN 1000

Omgaan met de crisis – Jill Albert, directe resultaten

Omgaan met de crisis - Mitch Rosen, 670 The Score en 105.7 The Fan

De crisis managen – Brandon Steiner, The Steiner Agency

De crisis managen – David Scott, HBO Real Sports

102.5 The Game verheft Chase McCabe tot programmadirecteur

Matt Markus verlaat radioshow voor nieuwe rol met Cumulus

Ryan Porth sluit zich aan bij Audacy Chicago als Assistant Brand Manager van 670 The Score

Good Karma Brands verwerft ESPN-stations in New York, Chicago en Los Angeles

Joseph Inzerillo benoemd tot Chief Product & Technology Officer bij SiriusXM

ESPN/ABC viert grote groei voor universiteitsvoetbal

Stanford Steve legt uit hoe het Bad Beats-segment werkt

NBC zegt dat langdurige afwezigheid van Michelle Tafoya was gepland

Dick Vitale tot tranen geroerd door Baylor-fans

NHL-games op woensdagavond worden niet geleverd voor TNT

The New York Times onderzoekt opnieuw deal voor The Athletic

Verhoogt de daling van de kabelabonnees de waarde van ESPN?

Marty Smith: als je middelbare schoolsporten hebt behandeld, is het gemakkelijk om collegevoetbal te dekken

Ernie Johnson opent zich over de dood van zoon met Paul Finebaum

95.5 WSB benoemt Paul Ihander tot assistent-programmadirecteur

John DePetro belooft $ 100K voor informatie over de moord op Miya Brophy-Baermann

Jim Bohannon wordt opgenomen in de NAB Hall of Fame

Vineeta Sawkar vervangt David Lee op 830 WCCO

Nieuws Radio WFLA kondigt nieuwe Morning Drive line-up aan

Voormalig Trump Communications Director Alyssa Farah sluit zich aan bij CNN

Julie Banderas: ik heb de booster omdat ik niet wil sterven aan COVID

Nieuwsmedia, politici reageren op het vertrek van Chris Wallace bij Fox News

CNN-producent John Griffin aangeklaagd voor seksuele misdrijven

Chris Wallace verlaat Fox News voor de streamingdienst van CNN

Univision en Selena Gomez gaan True-Crime-documentaires produceren

Joshua Johnson: Er zal geen gekibbel zijn over "Now Tonight"

Joe Rogan: Ik kijk anders naar CNN dan 15-20 jaar geleden

Het socialemediabedrijf van Donald Trump krijgt steun van $ 1 miljard

Joshua Johnson presenteert Primetime Streaming Show voor NBC News

"Als de op een na grootste media-rij achter de Super Bowl, was dit evenement representatief voor een wedergeboorte van radiostations die weer live shows op de weg deden."

Afgelopen weekend keerde de voetbalwedstrijd Army-Navy voor het eerst sinds 2002 terug naar het New York-grootstedelijk gebied om de 20ste verjaardag van de aanslagen van 11 september te vieren. De wedstrijd, die voor de 122e keer in de geschiedenis werd gespeeld, was een ongelooflijke blijk van patriottisme, met MetLife Stadium in East Rutherford, NJ met 82.282 toeschouwers, een aantal dat het bezoekersrecord van college football brak.

De mensen werden getrakteerd op een thriller op het rooster toen de adelborsten van de marine de trofee van de opperbevelhebber mee naar huis namen met de aanval van de Army Black Knights, 17-13. Navy hield Army puntloos in de tweede helft van de wedstrijd en eindigde een anders moeilijk seizoen op een hoog niveau, door de wedstrijd voor de tweede keer in zes jaar te winnen.

De dag ervoor vond echter nog een evenement plaats op de Hudson River bij Pier 86 in New York op een voormalig vliegdekschip dat 31 jaar in gebruik was. USAA en het Intrepid Sea, Air, & Space Museum organiseerden een media-rij voorafgaand aan de Army-Navy-game. Het evenement verwelkomde radiostations en andere media uit het hele land. On-air hosts, technici en makers van content verlieten de studio's in de Verenigde Staten voor een dag en zenden live uit vanuit de USS Intrepid, waardoor luisteraars een uniek perspectief op de game kregen vanaf een historische locatie.

Sommige van de shows die werden uitgezonden vanuit de USS Intrepid omvatten Boomer & Gio op WFAN, In The Loop op SportsRadio 610 Houston en Tiki en Tierney op CBS Sports Radio, samen met programmering van WDAE in Tampa, 97.3 The Fan in San Diego, KNBR in San Francisco, 106.7 The Fan in Washington, DC, 104.5 The Zone in Nashville, KFAN in Minneapolis en Armed Forces Radio - om er maar een paar te noemen.

Gasten op het evenement varieerden van voormalige atleten tot actieve militaire functionarissen en waren de hele dag beschikbaar om geïnterviewd te worden. Minister van Marine Carlos Del Toro, voormalig Navy running back Napoleon McCallum, ESPN College GameDay panellid en voormalig Heisman Trophy winnaar Desmond Howard, CBS play-by-play omroeper Brad Nessler en Westwood One colour commentator Ross Tucker maakten allemaal de ronde. Bovendien konden bezoekers van het evenement de Intrepid bezoeken en foto's maken met de trofee van de opperbevelhebber.

Als de op een na grootste media-rij achter de Super Bowl, was dit evenement representatief voor een wedergeboorte van radiostations die weer liveshows op de weg deden. Radiostations zongen zij aan zij lokale en nationale programma's uit. Ze gebruikten ook video om unieke inhoud te creëren die op sociale media kon worden gedeeld.

Voor veel media was het de eerste keer dat ze buiten de studio konden zijn sinds het begin van de COVID-19-pandemie, en de realisatie van een verlangen om weer onder collega's binnen de branche te zijn. Als hub voor het creëren en verspreiden van content was de USS Intrepid vorige week zeker de place to be. Het vertegenwoordigde een schokkerige overgang naar een "nieuw normaal" voor de samenleving als geheel. Een voormalig vliegdekschip van de Amerikaanse marine aangemeerd in de wateren van de Hudson River diende als een ideale locatie om mediapersoneel weer buiten de studio te verwelkomen op een frisse en zonnige dag in New York City.

Derek Futterman is een verslaggever voor Barrett Sports Media. Daarnaast is Derek productiemanager, presentator, voice-over artiest, technisch directeur, audiovisueel redacteur en media-engineer voor de WRHU van Hofstra University. Hij heeft ook meegewerkt aan radio-uitzendingen van New York Islanders. Vind hem op Twitter @DerekFutterman om contact met hem op te nemen.

Een klein cluster in Kalamazoo-vormige 2 MLB-uitzendcarrières

Een klein cluster in Kalamazoo-vormige 2 MLB-uitzendcarrières

ESPN/ABC viert grote groei voor universiteitsvoetbal

102.5 The Game verheft Chase McCabe tot programmadirecteur

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd *

Bewaar mijn naam, e-mailadres en website in deze browser voor de volgende keer dat ik een reactie plaats.

Breng me op de hoogte of volg opmerkingen per e-mail.

Houd mij per e-mail op de hoogte van nieuwe berichten.

"Voor Pittsburgh Pirates-omroeper Joe Block en Houston Astros-omroeper Robert Ford was Kalamazoo (in veel opzichten) waar het allemaal begon."

Wat als ik je zou vertellen dat de carrières van twee huidige Major League Baseball Broadcasters op dezelfde plek en bij hetzelfde bedrijf zijn begonnen?

Die plaats is Kalamazoo, Michigan, en het bedrijf heette Fairfield Broadcasting. 

Het cluster met 4 stations (WQLR-FM, WKZO-FM, WQSN-AM en WKLZ-AM) was eigendom van zakenpartners Steve Trivers en Bill Wertz, die zich in 1972 vestigden in de universiteitsstad Southwest Michigan. activa aan Midwest Broadcasting in 2006, waren ze verantwoordelijk voor het helpen lanceren van de uitzendcarrières van veel professionals, waaronder die van u.

Twee alumni van Fairfield gingen echter aan het werk in "de show" en blijven daar tot op de dag van vandaag.

Voor Pittsburgh Pirates-omroeper Joe Block en Houston Astros-omroeper Robert Ford was Kalamazoo (in veel opzichten) waar het allemaal begon.

Na met beide profs te hebben gewerkt (en veel gedeelde ervaringen onder hetzelfde dak te hebben gehad), wilde ik met hen aan tafel zitten voor mijn laatste column.

Kalamazoo had al een rijke uitzendgeschiedenis lang voordat Block en Ford waren gearriveerd. Harry Caray was ooit sportdirecteur bij WKZO in Kalamazoo en werkte samen met een jonge nieuwsdirecteur met de naam Paul Harvey. 

Caray noemde zijn allereerste honkbalwedstrijd in het nabijgelegen Battle Creek (een semipro-toernooi) en zou beroemd beweren dat zijn legendarische homerun roept: "Het zou kunnen zijn ... het zou kunnen zijn ... het IS ... een homerun!" en "Heilige Koe!" werden geboren in die eerste uitzending.

Noch Block, noch Ford wisten van deze historische voetnoten af. Op dat moment waren ze slechts 20-plussers op zoek naar een kans.

De rest, zoals ze zeggen, is geschiedenis.

Hoe ben je in Kalamazoo terechtgekomen? 

Robert Ford: Kortom, ik voelde me aangetrokken tot de opening in Kalamazoo omdat ik een baan nodig had. Nadat ik in 2002 games voor de Yakima Bears voor het korte seizoen had opgeroepen, werkte ik als accountmanager voor de Yakima Sun Kings, van de oude Continental Basketball Association, en was van plan in 2003 games voor Yakima te bellen, tenzij ik een omroep-optreden vond in de aangesloten minderjarige.

Ik kwam er al snel achter dat ik geen verkoper ben en dat ik er een hekel aan had om accountmanager te zijn. En de Bears vertelden me dat het niet zeker was dat ik in 2003 weer bij hen zou zijn, en ik moest me opnieuw aanmelden om weer hun omroep te worden. Daarvoor had ik er niet aan gedacht om in het onafhankelijke honkbal te gaan werken, maar nu besloot ik een breder netwerk uit te werpen in mijn zoektocht naar werk om uit een ellendige situatie in Yakima te komen, en mezelf de kans te geven om meer honkbalwedstrijden te organiseren. Ik hoorde dat een onafhankelijk competitieteam in Kalamazoo op zoek was naar een omroeporganisatie, dus belde ik Joe Rosenhagen, de GM van de Kalamazoo Kings, die bevestigde dat ze een omroeper nodig hadden voor het seizoen 2003, en dat het radiostation de werving deed.

Hij gaf me de naam van de programmadirecteur, Ryan Maguire, ik zocht het adres van het station op en stuurde mijn spullen in. Misschien 2 weken later kwam ik thuis met een voicemail op mijn antwoordapparaat van Ryan, met het verzoek om een ​​interview voor het werk van de koning.

Joe Block: Dit is een geweldig verhaal. Ik mocht voor het eerst games bellen op een commerciële zender omdat ik mijn sleutels thuis had gelaten. Bij een voetbalwedstrijd in de staat Michigan werd het tijd voor een derde down-conversie, een 'sleutel'-spel. Ik stak mijn hand in mijn zak en pakte het enige dat erin zat: mijn portemonnee. De fan links van mij, die duidelijk geen student meer was, vroeg waarom ik steeds mijn (lege) portemonnee tevoorschijn haalde. Ik legde het uit en we raakten in gesprek. Stephen Trivers hield van mijn creativiteit. Hij had zo'n ongelooflijk talent voor het herkennen van talent. Ik heb geen idee hoe de eigenaar van Fairfield Broadcasting, een cluster van radiostations in Kalamazoo, zou vaststellen dat deze slungelige, halfdronken tiener een mogelijke huurling zou zijn, maar hij deed het.

Dhr. Trivers, die, tot zijn verdienste, die dag in de studentensectie durfde te zitten, huurde me later in om play-by-play te noemen voor Kalamazoo College-herenbasketbal op WKLZ-AM. Ken Lanphear, die jarenlang de stem van de Hornets was geweest, trad af om zich meer op zijn off-air verantwoordelijkheden te concentreren, als ik het me goed herinner. Dus, door een toevallige omstandigheid, ontmoette ik een beslisser en scoorde mijn eerste, echte, play-by-play optreden.

Wat is een herinnering uit je tijd als omroep in Kalamazoo die eruit springt?

RF: Mijn herinneringen aan mijn tijd in Kalamazoo houden in dat ik altijd aan het werk was en altijd in de lucht was, wat ik op dat moment in mijn carrière wilde en nodig had. Na het Kings-seizoen deed ik play-by-play of kleur op de middelbare school en kleine universiteitsbasketbal en voetbal, evenals nieuwsverankering en rapportage op WKZO. Ik was altijd druk, maar ik kan me niet herinneren dat ik moe of uitgeput was omdat ik jong was, deed waar ik van hield, en werken met mensen waar ik graag op professioneel en persoonlijk vlak bij was.

JB: Er zijn zoveel herinneringen aan het werken in Kalamazoo. Op een middag waren we uit de lucht vanwege technische problemen, dus Ryan Field, mijn kleuranalist en kamergenoot, en ik gingen naar de andere kant van de sportschool om te kijken. Ik bleef het andere team lastig vallen. Er konden niet meer dan tweehonderd mensen in de sportschool zijn, dus IEDEREEN hoorde me. Toen ik 20 was, was ik een schande voor het beroep, maar na verloop van tijd is het best grappig. 

Field en ik gingen op roadtrip naar Wooster, Ohio, om een ​​toernooi te doen. Mijn stiptheid was in het geding, dus, voor ons onbekend, is Ken ons daarheen gevolgd voor het geval we niet zouden komen opdagen. Ik heb nooit een wedstrijd gemist (nou ja, op één na – dat is later) maar ik kwam er vaak dicht bij de zendtijd.

We waren vroeg bij Wooster om ons op te zetten, maar in onze eerste pauze in de pregame tikte Ken ons op de schouders en we schreeuwden, geschrokken. We reden ook terug naar Michigan in een rijdende sneeuwstorm en moesten ergens in Ohio stoppen om de nacht door te brengen.

Dus ik heb één wedstrijd gemist ... nogmaals, sneeuw. Toen ik vanuit East Lansing reed, kwam ik in Battle Creek voordat mijn Renault Alliance uit 1985 moest rusten op een parkeerplaats bij een hotel. Ik was ongeveer vier uur voor een wedstrijd vertrokken, maar kon alleen via zendtijd in BC komen.

Wat is je beste MLB-geheugen?

RF: Toen de Astros Game 6 van de World Series 2017 in Los Angeles verloren, waardoor een Game 7 werd afgedwongen, was mijn eerste gedachte toen de game eindigde: "Ik ga morgen Game 7 van de World Series bellen. Wat er ook gebeurt, ik kan altijd zeggen dat ik een World Series Game 7 mag noemen." Ik had niet alleen het voorrecht om een ​​Game 7 te noemen, ik had het voorrecht om een ​​Game 7 te noemen die mijn team, de Astros, won voor hun allereerste World Series-titel. Ik weet niet zeker of iets dat voor mij zal overtreffen.

JB: Ik heb het geluk dat ik een schat aan prachtige, hilarische en betekenisvolle herinneringen heb aan mijn 11 jaar werken in de Major League Baseball. De leukste dag die ik heb gehad voor mijn werk was in 2013 of 2014 op Wrigley Field. Ik heb met Bob Uecker gewerkt, wat nog steeds een eer en een sensatie is om dit te typen. Ergens in de eerste inning observeerde Ueck de zitplaatsen op het dak en begon hij een fantastisch storyboard te maken van een potentiële sitcom, losjes gebaseerd op de daken van Wrigleyville. Ueck weefde in details, vergezocht en geanimeerd, gedurende het spel. Ik heb nog nooit zo hard gelachen. En ik herinner me dat spel nog steeds als mijn favoriet, omdat het de essentie weergaf van waarom we dit beroep zijn begonnen: plezier hebben.

Welke lessen heb je geleerd van je tijd in Kalamazoo die je hebben geholpen in je carrière in de eredivisie?

RF– Ik weet niet of er een specifieke les was, het was meer dat ik de kans kreeg om elke dag in Kalamazoo in de lucht te zijn, in verschillende scenario's en situaties, die me een betere omroeper hebben gemaakt en me in de een positie om een ​​omroepbaan in de grote competitie te krijgen. Ik zal altijd dank verschuldigd zijn aan mensen zoals Steve Trivers, Bill Wertz, Ryan Maguire en Dave Jaconette die in mij geloofden, me vertrouwden, me een kans gaven om te slagen en me steunden. Die twee jaar in Kalamazoo gaven me het vertrouwen dat ik het werk kon doen en waren een springplank voor alle geweldige dingen die sindsdien in mijn carrière zijn gebeurd.

JB– Kalamazoo, en met name de heer Trivers, hebben een concrete basis gelegd voor mijn professionele carrière. Ik heb onder zijn toezicht veel nee-nee's begaan: te dichtbij komen om een ​​tip te geven, weinig of helemaal niets voorbereiden, niet scheren, niet gepast aankleden, slapen tijdens de wedstrijd (het was erg warm in de sportschool van Olivet). Door niet te worden vastgehouden na het seizoen, heb ik een harde les geleerd dat ik het nooit zou halen zonder de basisprincipes van een baan te onderschrijven, laat staan ​​een keuzeberoep als play-by-play-uitzendingen. Dus, een diepe dank aan Mr. Trivers voor het smeken van mij om een ​​pro te zijn.

Ryan Maguire is columnist voor BSM en een lange tijd directeur van sport- en nieuwsradioprogramma's. Hij leidde KIRO-FM in Seattle, WQAM in Miami, 93.7 The Fan in Pittsburgh, 610 Sports in Kansas City en 105.7/1250 The Fan in Milwaukee. Momenteel is Ryan de uitvoerend producent van Chicago White Sox-honkbal op ESPN 1000 in Chicago. Ryan, oorspronkelijk afkomstig uit Michigan, heeft nog steeds de hoop dat de Detroit Lions op een dag een Super Bowl-titel zullen opleveren. Hij is te bereiken op Twitter @RMaguire1701.

"In de zoektocht om een ​​industriële bullebak te worden, is Amazon goed geworden in verschillende dingen en geweldig in niets."

Ik ben altijd voorstander van innovatie en evolutie. Wanneer een nieuw netwerk of station wordt gelanceerd, juich ik hun succes toe. Ik ben ook een realist, dus hoewel het opwindend is voor onze branche dat Amazon als eerste de ruimte voor sportinhoud induikt, heb ik GEEN vertrouwen dat een van deze aankomende studioshows een impact zal hebben.

Veel succes in de contentindustrie gaat over het veranderen en creëren van gewoonten bij je publiek. Amazon werkt niet alleen tegen langer gevestigde merken zoals ESPN en FS1. Het werkt ook tegen de geschiedenis. Mensen stromen niet massaal naar streamingdiensten voor sportinhoud die geen live games zijn.

Kijk, ik begrijp dat elke reis van een miljoen mijl begint met een enkele stap. Die kijkgewoonten zullen niet veranderen totdat er een kans is voor hen om te veranderen. Iemand moet opstaan ​​en een alternatief bieden voordat het publiek eraan denkt om de traditionele tv te verlaten om zijn 'omarmingsdebat'-oplossing te krijgen.

Kijk naar de namen die worden rondgegooid als mogelijke aanvallen en doelen voor Amazon's sportstudio-shows. Liam McKeon van de Big Lead publiceerde vorige week een stuk waarin Kyle Brandt, Jenny Taft, Andrew Hawkins en Bomani Jones als goede doelen werden genoemd.

Geen aanstoot aan iemand die op de lijst staat, maar behalve Jones, verplaatst iemand van hen de naald? Doe je er alles aan om een ​​app te lanceren en een show met Kyle Brandt of Jenny Taft te streamen? Ze zijn goed in wat ze doen, maar het zijn verslaggevers. Hoe zit het met Hawkins? Hij is een oud-speler en analist. Als dat is waar je een show op bouwt, heb je niets om te concurreren met First Take of Undisputed. Je hebt er nog een in een lange rij van SportsCenter-imitators. 

Als je gaat wedijveren met Stephen A. Smith, kun je maar beter met een echte vlammenwerper van een talent komen. Het moet een grote naam zijn en die persoon moet een snaar raken. Er is geen tussenweg bij mensen als Smith of Bayless. Je houdt van ze of je haat ze, maar je reageert absoluut op ze. Niemand op McKeon's lijst doet dat.

Het doel van Amazon is nooit geweest om een ​​netwerk of zelfs een winkel te zijn. Jeff Bezos heeft ogen op het zijn Galactus, Devourer of Worlds! 

Hij wil dat dat bedrijf onvermijdelijk is. Net als een Bond-schurk is het doel om van alles te profiteren. Als je dat wilt doen, moet je zo onschuldig en generiek mogelijk zijn. Je werpt het breedste net door het minste risico te nemen. Heb je ooit gehoord van een sportmediamerk dat succes heeft gevonden met die strategie? 

Kijk, Amazon gaat succes hebben op het gebied van sportmedia. Het zal vanaf volgend seizoen elke week een exclusief NFL-spel hebben. Daar hoort een play-offwedstrijd bij. We zijn een voetbalverslaafde natie. Het publiek zal er zijn voor de live games, maar ik vind het moeilijk te geloven dat het voor iets anders naar Amazon zal komen.

Streamingdiensten creëren hits wanneer ze iets ongelooflijks leveren volgens het schema van hun publiek. Als natie stoppen we voor nieuwe afleveringen van The Mandalorian omdat er niets anders op tv is zoals dit. We delen theorieën over elk nieuw seizoen van Stranger Things omdat het een masterclass is in monsters en mysterie. 

Wat gaat Amazon precies bieden? Wat kun je doen op het gebied van sportdebatten of andere dagprogramma's waarvan het publiek niet zal zeggen "ja, dit hebben we eerder gezien"?

In de zoektocht om een ​​industriële bullebak te worden, is Amazon goed geworden in verschillende dingen en geweldig in niets. Ik weet niet hoe je het soort overwinningen behaalt dat het bedrijf zoekt als je zo werkt. Goede sport-tv kan een manier vinden om te overleven. Als je op de juiste kanaalopstellingen zit op de verschillende kabel-/satelliet-/digitale platforms, kun je een publiek vinden door degenen die je tegenkwamen om te zetten in toegewijden. Met streaming vraag je mensen echter om zich in te spannen. Ze moeten ofwel van je houden of nieuwsgierig genoeg zijn om een ​​bewuste beslissing te nemen om je op te zoeken.

Live streaming inhoud is heel anders dan batterijen of broeken. Je kunt niet zomaar een goedkopere versie maken van wat je concurrenten doen en verwachten te overleven. Amazon is er zo aan gewend geraakt om de markt naar zijn hand te zetten, dat ik denk dat het bedrijf niet het lef heeft om een ​​gevecht aan te gaan waarbij de enige manier om te winnen is om de fanbase te veranderen van een industrie die het zelf nog niet eens heeft geïntroduceerd tot nog.

Demetri Ravanos is de Assistant Content Director voor Barrett Sports Media. Hij host de podcasts Chewing Clock en Media Noise. Hij vult af en toe stations in in de Carolinas. Eerdere haltes zijn WAVH en WZEW in Mobile, AL, WBPT in Birmingham, AL en WBBB, WPTK en WDNC in Raleigh, NC. Je kunt hem vinden op Twitter @DemetriRavanos en hem per e-mail bereiken op DemetriTheGreek@gmail.com.

“Het is absoluut noodzakelijk dat onderwerpen, gasten, soundbites en persoonlijke verhalen worden gedeeld met een achtergrond van context, zodat de luisteraars beter kunnen begrijpen waar je het over hebt. Laat ze in het gesprek.”

Heb je ooit een nummer gehoord dat lijkt alsof het over helemaal niets gaat of in ieder geval helemaal niets dat je begrijpt? Misschien zijn de beat en hook pakkend, misschien dobber je je hoofd, maar het nummer zal nooit echt aansluiten, tenzij je je kunt verhouden tot de tekst.

Sportpraatradio werkt op een vergelijkbare manier met zijn publiek, je kunt een soepele stem hebben en een mooie levering, maar als je niet de juiste context doorgeeft om de discussie die je in de lucht hebt te ondersteunen, mis je een kans om zijn potentieel en u loopt het risico uw luisteraar in het moment te verliezen. 

Een van de redenen waarom ik de audio/talk-industrie zo fascinerend vind, is dat het je dwingt om de kunst van het vertellen van een verhaal, het opzetten van een onderwerp, het afspelen van het beeld van een game de avond ervoor onder de knie te krijgen zonder de toegankelijkheid om je luisteraar te laten zien wat het is. waar heb je het over. Je schildert een foto en er zit een nuance in die heel moeilijk te waarderen kan zijn als je niet de mogelijkheid hebt om een ​​afbeelding toe te voegen.

Ik hoor het nu de hele tijd met deze simulcast-tv/radio-sporttalkshows, waarbij een presentator een hoogtepunt op het scherm uitlegt waarvan je duidelijk geen duidelijk beeld kunt krijgen zonder het te zien. Er gaat iets verloren in de vertaling voor een persoon die het beeld in zijn hoofd moet creëren zonder jouw hulp.

Het is absoluut noodzakelijk dat onderwerpen, gasten, soundbites en persoonlijke verhalen worden gedeeld met een achtergrond van context, zodat de luisteraars beter kunnen begrijpen waar je het over hebt. Laat ze in het gesprek.

Laten we nu eens nader kijken naar de 4 gebieden van talkradio die context nodig hebben: 

Ik denk dat veel hosts in deze val trappen waarbij ze denken dat iedereen die luistert al het achtergrondverhaal kent van wat ze gaan bespreken. We hebben meer toegang dan ooit. Luisteraars hebben meestal meer kennis van het laatste nieuws, maar aannemen dat degenen die luisteren de kern van het onderwerp al begrijpen, is een vergissing.

Als je debatteert over een penalty van de wedstrijd van de avond ervoor, moet je er niet van uitgaan dat iedereen die luistert naar de wedstrijd of de wedstrijd heeft gekeken. Mensen zijn druk. Veel luisteraars zullen niet alleen op u vertrouwen voor de bespreking van wat er is gebeurd, maar ook voor de details van wat er in de eerste plaats is gebeurd. En denk eens aan de negatieve impact van iemand die in zijn auto zit te luisteren naar jou en je co-host debatteren over een gesprek in een game zonder context over wat er is gebeurd, wanneer het gebeurde en de impact ervoor of erna.

Het is verwarrend en een goede reden om van kanaal te veranderen.

Dit is waar het raken van reset later in de show zo belangrijk kan zijn. Dat je een uur geleden ergens over sprak, betekent niet dat de mensen die nu luisterden het ook hoorden. Gewoon zeggen "zoals ik al eerder zei" voegt geen context toe. In feite kan dat een afschrikmiddel zijn. Luisteraars willen het gevoel hebben dat zij de eersten zijn die dit uit je mond horen, dus word een artiest bij oprispingen. Je luisteraars zullen het waarderen. 

Elke gast die je boekt, moet een van de 3 vakjes aanvinken:

Hoewel ze alle drie kunnen leiden tot verschillende soorten interviews, hebben ze allemaal context nodig. Waarom vinden ze plaats? Waarom verbreek je de natuurlijke conversatie voor deze gast? Wie zijn ze en welk nut dienen ze?

De beste interviews zijn naar mijn mening degene die bijdragen aan een gesprek dat die dag al in de show plaatsvindt. Dat gezegd hebbende, een herinnering aan je publiek als je de gast verwelkomt, is een handige truc om alles samen te binden. Hoe meer achtergrondverhaal u kunt bieden en hoe geloofwaardiger u in de introductie van uw gasten kunt naaien, hoe beter. Je weet misschien wie ze zijn en volgt hun werk op de voet, maar ga er niet zomaar vanuit dat je publiek hetzelfde doet. 

Schrijf dit op als een van mijn top 5 ergernissen op radio: Soundbites zonder enige setup.

Ik kan je niet vertellen hoe vaak een presentator me als producer zou vragen om een ​​clip te spelen die terugkomt van een reclameblok, geen setup, geen uitleg, alleen sportgeluiden op de radio. Nu weet ik dat veel shows dit nog steeds doen, misschien is het zelfs nog steeds trendy om te doen, ik weet het niet helemaal zeker, maar ik haat het absoluut.

Een clip, of dat nu play by play, post game, etc. is, heeft een setup nodig. Als je je publiek niet vertelt waar ze naar gaan luisteren, verliest de clip alle betekenis, het wordt een tijdvuller. Nu zullen veel hosts eerst een clip uitzenden en daarna bespreken waarom ze het hebben uitgezonden, maar ik denk dat dat ook een vergissing is. Soundbites zijn toevoegingen aan je product, je zou het toetje niet voor de maaltijd naar buiten brengen. Of als je de voorkeur geeft aan een honkbal-analogie, zou je de dichter niet voor de starter brengen. Het is de taak van een gastheer om luisteraars te laten weten waar ze naar gaan luisteren, meer dan ze te laten samenvoegen wat ze zojuist hebben gehoord.  

Het toevoegen van een stukje leven aan je show kan (mits goed gedaan) de onderscheidende factor zijn tussen jou en de miljoen andere opties die er zijn om geconsumeerd te worden. Het is een vrij eenvoudige formule; als een luisteraar zich op een dieper niveau met je verbonden voelt dan alleen je sportanalyse, heb je een veel grotere kans om een ​​trouwe fan aan de haak te slaan.

Diepere verbindingen, een beter begrip van wie en wat je allemaal bent, dat heeft allemaal een positieve kant. En als je genoeg op de hoogte bent, kun je een kleine stam van loyale luisteraars creëren en een beetje subcultuur toevoegen aan je uitzendingen om een ​​extra laag van binding aan je meest gepassioneerde "P1's" toe te voegen. Als u echter te ver in het onkruid gaat met persoonlijke verhalen, inside jokes of dingen die alleen de meest gepassioneerde luisteraar zou begrijpen, kan uw grotere publiek vervreemden.

Het is een feit dat de meeste mensen die naar je luisteren je waarschijnlijk niet volgen op social media en dat ze geen deel uitmaken van je supergeheime fanclub. Dus als je op de radio spreekt alsof je alleen tegen een selecte groep praat, vermaak je misschien alleen die selecte groep. 

NBC zegt dat langdurige afwezigheid van Michelle Tafoya was gepland

Voormalig Trump Communications Director Alyssa Farah sluit zich aan bij CNN

Ryan Porth sluit zich aan bij Audacy Chicago als Assistant Brand Manager van 670 The Score

NHL-games op woensdagavond worden niet geleverd voor TNT